ျမန္မာ့မီးရထား တုိင္း(၂) နယ္ေျမရွိ
ကံႀကီး- ေဇာ္ေခ်ာင္း ဘူတာၾကားႏွင့္ ေကာလင္း- ကိုးေထာင္ဘို႔ အၾကား ေရတုိက္စား
နစ္ျမဳပ္ရာ ေနရာမ်ား၌ ေက်ာက္ႀကီး ခ်ျခင္း၊ ဇလီဖားတုံးမ်ား ျဖည့္တင္း ျပဳျပင္ျခင္း
လုပ္ငန္းမ်ားကို ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိရာ တံတားအမွတ္ (၂၈၂)အနီး ေပ ၂ဝဝ ခန္႔ ေရတုိက္စားသြားခဲ့ေသာ
ရထားလမ္း ပိုင္းတြင္ ရထား စမ္းသပ္ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အလားတူ
မႏၲေလး- လား႐ိႈး ရထားလမ္း သီေပါ- တာပုလဲလမ္းပိုင္း မုိင္တုိင္ (၅ဝ၉/၁၃-၁၄)ၾကားရွိ
တံတား အမွတ္(၃၉၁) ေရလယ္တုိင္ အမွတ္(၃) တိမ္းေစာင္းသြားျခင္းကို ျပန္လည္ တည့္မတ္၍
ေပ ၂ဝ၊ ေပ ၄ဝ ဂါဒါမ်ားအား Running Rali ျဖင့္ ႀကိဳးခ်ည္ျခင္း၊ ေက်ာက္ခ်ျခင္း၊
ဇလီဖားတုံးမ်ား ျဖည့္တင္း ျပဳျပင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိၿပီး
ဇူလုိင္ ၂၇ ရက္ နံနက္ ၇ နာရီမွစ၍ သီေပါ-မႏၲေလး အမွတ္ (၁၃၂) အစုန္ ရထားႏွင့္
တာပုလဲ-လား႐ိႈး အမွတ္(၁၃၁) အဆန္ ရထားမ်ား
အခ်ိန္မွန္ျပန္လည္ေျပးဆြဲႏုိင္ၿပီျဖစ္သည္။ ထို႔အျပင္ ရထားလမ္းပိုင္းမ်ားႏွင့္
တံတားမ်ားကို ျမန္မာ့မီးရထားမွ တာဝန္ရွိသူမ်ားက အခ်ိန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ
အားသြန္ခြန္စုိက္ ျပဳျပင္ ေဆာင္ရြက္မႈေၾကာင့္ ဘုံေခ်ာင္း- မဲဇာဘူတာၾကား
ရထားလမ္းပိုင္းကုိ ဇူလုိင္ ၂၇ ရက္ ညေန ၅ နာရီတြင္ လည္းေကာင္း၊ ပင္ဝ- ေမာ္လူး
ဘူတာၾကား ရထားလမ္းပိုင္းကို ဇူလုိင္ ၂၈ ရက္ ညေန ၄ နာရီ ၃၅ မိနစ္တြင္ လည္းေကာင္း၊
ေမာ္လူး- နန္႔စီးေအာင္ ရထားလမ္းပိုင္းကို ဇူလုိင္ ၂၈ ရက္ ညေန ၆ နာရီတြင္
လည္းေကာင္း၊ အင္းပက္- ျမစ္ေတာ္ ဘူတာၾကား ရထားလမ္းပိုင္းကို ဇူလိုင္ ၂၈ ရက္ ည ၉
နာရီခြဲတြင္ လည္းေကာင္း အသီးသီး ျပန္လည္ ဖြင့္လွစ္ႏုိင္ခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
No comments:
Post a Comment